بخش کسب‌وکار اجتماعی

بخش کسب‌وکار اجتماعی

یکی از مهم‌ترین محورهای نوآوری اجتماعی، بحث کسب و کارهای اجتماعی است که در این دوره با گردهم‌آیی فعالان این حوزه، بستر اجتماع‌سازی در این بخش از زیست‌بوم نوآوری اجتماعی فراهم شده است. در این بخش، کارآفرینان اجتماعی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپایی که در زمینه اجتماعی فعالیت می‌کنند و همینطور فعالان اقتصادی که به حوزه مسئولیت اجتماعی توجه دارند، می‌توانند اقدام به شبکه‌سازی، مذاکره و ارتباطات بین‌سازمانی کنند.

برای ثبت‌نام در این بخش از رویداد به اینجا مراجعه کنید.

بخش کسب‌وکار اجتماعی
road-map

نقشه راه

ارائه 1: نوآوری اجتماعی در خیریه‌

ارائه 1: نوآوری اجتماعی در خیریه‌

علیرضا آتشک
09:30-10:30
طبقه ششم
کارگاه 1: ارزیابی تأثیر

کارگاه 1: ارزیابی تأثیر

افشین خاکی
11:30-12:30
طبقه ششم
پنل2: ابزارهای سیاستی حمایت از کسب‌وکار‌های دانش بنیان با تاثیر اجتماعی بالا

پنل2: ابزارهای سیاستی حمایت از کسب‌وکار‌های دانش بنیان با تاثیر اجتماعی بالا

روح‌الله ابوجعفر ، مصطفی زمانیان ، روح‌الله حمیدی‌مطلق
14:00-15:00
طبقه ششم
ارائه 2: صادرات فرصتی برای توسعه کسب‌و‌کار اجتماعی

ارائه 2: صادرات فرصتی برای توسعه کسب‌و‌کار اجتماعی

مهدی رحمانی
15:00-16:00
طبقه ششم
کارگاه 2: برندینگ کسب و کارهای اجتماعی

کارگاه 2: برندینگ کسب و کارهای اجتماعی

نوید فلاحت
16:00-17:00
طبقه ششم